torsdag 23 april 2015

prickar


Jag är ensam med kidsen några dagar. Läggningen kan ju vara en utmaning med tre och idag gjorde vi den i omvänd ordning kändes det som. Storasyster-Kiddet ramlad i säng innan 19 pga anledningar, sedan fick jag sterolägga Kiddo och Kisen samtidigt i vår säng....de kommer ju ändå dit tillslut. Kisen somnade med huvudet på min mage liggandes tvärs över sängen och Kiddo somnade fastlindad runt min ena arm. Satt som ett skruvstäd, ett under att jag kom loss. Nu har jag iaf snittat och fixat med blombuntarna jag plockade med mig hem från Sagas idag (där det doftade så genomljuvligt av apelsinblom och lövkoja att jag blev lycklig i hela huvudet btw), ätit för många bananchips med chili fr Rene Voltaire (ääälskar dem men är visst lite allergisk mot just chili...ooops), hängt lite tvätt och packat en övernattningsväska för mig och kidsen, vi drar hem till byn för fredagsmys imorgon efter jobb och skola.
Prickigt idag, också budget fr H&M, gillar den massor och har längtat efter ngt svartvit-prickigt ett tag nu, men nu undrar om jag inte skulle köpt en S ist för XS...vi får se hur den beter sig efter tvätt. Den har iaf perfekt längd för en kortis som mig. Viktigt att dne inte blir tight....jag vill ha ne boxig form.

Inga kommentarer: