tisdag 4 november 2014

4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.


De var väldigt länge sedan jag köpte nya "finskor"...har faktiskt inte köpt ett enda par sedan jag flyttade från Göteborg. Finns olika anledningar till det, ett tex att jag hade byggt en ganska komplett fest-skogarderob, en annan att de glammiga tillfällena blev färre med flytt från flådiga jobbet och med tre barn ist för ett. Dock älskar jag mina skor! Gör mig sällan av med klackade varianter....vilket visade sig vara riktigt tur nu i höst då det bjöds till fest på Makens jobb och jag fick ett infall och grävde fram de här klackarna ur garderoben min. Köpta när jag var student i Umeå för...16!!! år sedan. I många år har klacken på skon känts sååå fel men så helt plötsligt känns de ok igen....precis hur konstigt som helst, men kul. Så, nu är den gamla dojan tillbaka i partygänget igen...tror att de är the nyårssko iår. Annars är ju dessa i topp tre av bästa skor! Eller varför inte de här som jag tjatat om så många gånger.

Jag är med i Onekligens novemberlista!

Inga kommentarer: