lördag 11 oktober 2014

grått med ganska trött uppsyn

En synnerligen stillsam lördag, trist lite rent utav. Kisen är febrig därav det lugna tempot, tjejerna lånade jag ut till farmor, därav lite trist. Men jag gjorde som förr och vilade när Kisen vilade och det var väldigt härligt, välbehövligt rent utav. Sedan steg jag upp och gjorde 45 crossfit sit-ups....fast lite försiktigare än Paolo...jag litar inte riktigt på mina magmuskler ännu. Jag gick en promenad också, med Kisen ordentligt nerbäddad i varm vagn, för att få något slags avbrott i långsamma lördagen. Köpte clementiner, går som smör här hemma nu och ett gott bröd som jag tänker kleta avocado och citron på och njuta med ett litet glas rött när kidsen somnat. Jojo, mitt rafflande och glamorösa liv.....får ni läsa om en annan kväll.
Tröja fr H&Ms Studio-linje, jeans fr H&M och tisha fr COS. Kängor fr Wera

Inga kommentarer: