måndag 22 september 2014

prydligt

En riktigt präktig måndagsmorgon var det idag, den krönte en ganska risig natt perfekt. Hela havet stormar å ingen vaknade där den somnade - wtf liksom! Inget hade jag förberett heller när morgonen kom, inte mina kläder, inte kidsens, låg kvar i sängen 10 min för länge....fick tom ta om tre gånger när jag parkerade på jobbet - wtf liksom! Men sedan gick det till sig, jag blåjobbade och hade flow. Efter jobbet hämtade jag kids med god tidsmarginal för att hinna till tjejernas dans, de åt min matsäck utan att tjafsa, Kisen skötte sig helt ok och jag kände att flowet följt med mig hem från jobbet. Hemma väntade Maken med middag som iof var ganska kaotisk men mkt god, nu sover de små och jag börjar känna att dagen tar ut sin rätt.
 Förmodligen sista dagen utan strumpor i skorna, lite för kallt faktiskt.
Min stuckade gröna tröja kommer fr COS, skjortan under fr FilippaK, byxor fr Lindex Holly&Whyte och lackloafers fr Vagabond

Inga kommentarer: