torsdag 17 juli 2014

firat en 90-åring

Min älskade mormor fyller 90 idag! Vilken grej! Tänk så lyxigt att få ha sin mormor kvar så länge...tänk så lyxigt att få vara kvar så länge. Vi har iaf kalasat hela kvällen, först med bubbel, paket och mingel, sedan god middag på lokal och till sist tårta och rosé i mammas trädgård. En rätt komplett kväll faktiskt. Nu gissar jag att mormor sussar sött och behövligt (hon fick åka en riktig tjusig raggarbil hem, haha)  och det tänker jag också göra. Imorgon bär det av söderut - road trip!
Trenchen kommer fr H&M, klänningen EDC, skorna minns jag ej och väskan fr &other Stories

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Retrosnyggt! mycket snyggt!

Jessica E sa...

Jättesnyggt!!

Håller med om lyxen!!! Min farmor gick bort 93 år gammal för 6 år sedan och min mormor 86 år förrförra julen. En ynnest att ha dem hos oss så länge!!