onsdag 23 april 2014

kaftan - check

Jag har letat efter en kaftan att slappa vid poolen i på nästa solsemester och även gå runt och känna mig härlig i vår och sommar, med mer el mindre kläder under. Vill egentligen ha en silkeskaftan men det känns inte riktigt logiskt att köpa ett semesterplagg i silke när jag ska resa (och för det mesta hänger med) tre mer el mindre skitiga ungar. Det sparar jag till väninnesemestern till Mallis...el kanske till den romantiska weekenden till Amalfi med Maken. Ja, typ så ;-) Idag hittade jag iaf ett bra allternativ, vacker som en dröm, faktiskt välsydd med både infällningar i ryggen, bra form på ärmen och lagom höga slitsar i sidorna, fr Lindex - passar min föräldralediga börs bättre än andra alternativ. På mig blir den fotsid vilket jag älskar och den kommer att bli toppen både för bad och party.

Inga kommentarer: