söndag 13 april 2014

att vända sig bort så att det jä##a munsåret inte syns


dagens planer; Tårtkalas med släkten för vår nyblivna 7-åring
dagens nyttighet; promenaden jag just tog?
dagens bad; Barnens ikväll
dagens bästa; Tårtkalas...och solen
dagens sämsta; Munsår, det är alltid dåligt
dagens mysigaste: Kisen när han gosar
dagens skönt-att-få-gjort: Städat bort vintern från vår förstukvist...el bron som vi säger här
dagens samtal; Kommer väl antar jag
dagens klädkammare; Stökig
dagens glass; Kanske en päronsplitt till kids som inte gillar tårta
dagens vin; Näe inte idag tror jag
dagens miss; ingen hoppas jag
dagens lunch; en smörgås med ägg tror jag det får bli
dagens middag; pizza!
dagens ser-fram-emot; Famlijen!
dagens otippade; Visar säg väl
dagens irritation; Ingen ännu...ja de där munsåret då...
dagens insikt; känns blankt ;-)
dagens ville ha; sol - yey!
dagens klädsel; Just nu slappa jeans, kängor och Polarn och Pyret-tröja
dagens smink; Nada ännu
dagens händelse; det är tidigt ännu
dagens sjuka; ingen!
dagens humör; Glad!
dagens ord; Tårta
dagens köp; Tårta

Inga kommentarer: