onsdag 5 februari 2014

Ren glädje

Jag är iväg på äventyr, tre dagar bara för mig på allsköns skoj. Först ut Sthlm och en arty filmpremiär ikväll...på fre vidare till Göteborg och mer konst och kalas. stora förväntningar!! Just nu sitter jag på tåget, har fått en kaffe, funnit mig till rätta på min plats och packat upp min lektyr. Så jävla lyxigt, ursäkta men ett kraftuttryck var på sin plats. Hemma finns raraste mor och far med Lill-Kisen, de står för markservicen när jag roar mig å Maken jobbar. Så jag kan bara sitta här å veta att alla har det fint och då kan jag också ha det. Yey!

2 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Så härligt med några dagar på egen hand. Siri är en fantastisk bok. När du är klar med den så måste du läsa Lena Einhorns nya bok, Blekingegatan 32, om Greta Garbos liv.

YF sa...

Ha det bäst!