fredag 14 februari 2014

fredagsfint

Tre fina saker som jag snubblat över den här veckan. Först, blev sugen (igen) på sweatshirt-material med blingbling, denna fr Net A Porters webmagasin The Edit. (Tror att det är 3.1 Philip Lim) Är för övrigt galet sugen på att lägga vantarna på deras nya "riktiga" magasin Porter som olika initierade bloggare visat upp under veckan.
Den är "att dö för-looken", hittade den hos Mis(s)match i hennes baggy-skinnbyx-bonanza, så jag har ingen bildkälla.
Drömlampa fr Buster+Punch via Artilleriet

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Jag funderar på en sak med anledning av baggyskinnbyxinlägget. Jag har ett par svarta skinnbyxor från mitten av 80-talet gissar jag. De är rymliga upptill i så måtto at de är pösiga, men med midja. Gubbyxor liksom. Hur de egentligen ser ut i modellen kan jag inte riktigt bedöma, för de är i storlek 36 och det har jag inte fått på mig efter 13-årsåldern (nu 180 cm lång, ca str 40/42). Och då funderar jag på om du kanske borde få dem? Vill du det? Jag kan fota och maila, så får du se.

Garderobenmin sa...

Jaaa!! Haha, vilket erbjudande! Gör det! Maila på garderobenmin snabela gmail

Malin sa...

Bilder finns nu på Instagram och i mailen. /Mel E