tisdag 18 februari 2014

dagens jag

Idag har jag haft sällskap av mor och far hela dagen, så himla trevligt att umgås i vardagen. Vi har promenerat, fikat semlor och nu precis avnjutit en laxsoppa (mer tisdagsvin) som mamma hittat receptet till och premiärlagade. Väldigt god! Summarumarum en mkt fin dag då jag inte alls känt mig lika papperstunn som igår...hhmmm, det är ngt med det där med hjälp...
I morse när jag rev runt i garderoben hittade jag min blåvita trikåkjol fr Lindex Holy&Whyte-linje som varit försvunnen i en evighet (garderobsröjning kanske?), ett perfekt uddaplagg som gör mkt för en outfit. Idag ihop med grå tisha fr Lager157 och korallfärgad tröja fr H&M, mörkblå ullstrumpbyxor oxå fr Lindex Holy&Whyte-linje och kängor fr Tamaris. Det var vår här idag och då blir man (jag) kjolsugen.
Armband fr Kiddo på alla hjärtans och fr mitt nya Fuck Cancer fr Ung Cancers webshop

3 kommentarer:

Erika sa...

Hjälp ja... Det märks mer nu när det finns smått i familjen att mina föräldrar bor på andra sidan Atlanten. Å då har vi ändå bara en än så länge...att ratta runt tre små i vardagen vågar jag inte ens tänka på hur det skulle fungera.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jättefin! Randigt rockar ju alltid, men särskilt fint till stark färg på tröjan. Ska nog rota i min garderob också ;)

Garderobenmin sa...

Erika - det blir både enklare och svårare med fler....men mycket mycket roligare ;-)
IWNKC... - Ellerhur! Gillade kombon med blått, grått och korall också.