söndag 29 december 2013

denna dagen

Söndag mitt i julledigheten, det är nog svårt att hålla reda på dagarna när man som jag är föräldraledig men när söndagarna dess utom envisas med att dyka upp lite här och var är det ännu svårare. Jag blev bjuden på middag idag, på lördag sa min vän....ehh, är det före el efter nyår hörde jag mig själv fråga.  Haha, snacka om off duty, ett kärt problem att vara så ledig. Lika bra att njuta av det, tids nog är det annat som gäller. Mina kära barndomsbästisar var här på fika idag, två bästisar plus barn. Fina barn, en har blivit så stor att han kan bestämma sig för grönt hår, han hade grönt hår och coola brallor och var en riktig raring men vad annat kan han bli med den rara mamman. Fina bästisar har jag minsan så det dräller om det, vilken livslyx. Sedan bjöd vi svärisarna på wallenbergare, en annan sorts lyx, både människorna och maten.
Gammal men älskad tisha fr Monki, omsydda byxor med än fler år på nacken fr H&M, skinnkängor fr Tamaris

1 kommentar:

Malin sa...

At du ids sy om HM-brallor - DET gillar jag!!