fredag 6 december 2013

¨Berätta om¨ LUCKA 6 - berätta om en person som inspirerar dig

Det är många snygga, roliga och stylish kvinns som inspirerar mig runt om i världen, ir och på webben. Dock väljer jag att tolka detta uppdrag ur stil-synpunkt och väljer endast en av de många donnor som jag ständigt googlar för inspiration på webben. Yasmin Sewell. Trendanalytiker, rådgivare inom modebranschen och inköpskonsult. Sewell har arbetat både i tidningsvärlden och på tex det stora varuhuset Browns i London, som hon för övrigt satte på trend-kartan igen. Jag gillar Sewell för att hon så talangfullt mixar och matchar allt så snyggt. Precis som Sewell gillar jag kläder med udda proportioner, tokroligt mode som ändå känns stilfullt och snyggt. Plus att hon är en mästare på den slappa men klädda stilen. Jag har skrivit om henne flera gånger här på bloggen och webben är proppfull av inspirerande street style av henne. Google it!
 Men som sagt, det finns många inspirerande donnor där ute.
Pics; Chris Brooks, Garnce Doré, Victoria Adamson

Initiativet och drivet kring ¨Berätta om¨ kalendern är porslinsdocke-vackra oc excellenta Emily Dahls

Inga kommentarer: