tisdag 12 november 2013

tack Affären och Minimarket

Skriv-skrek ju tidigare ut att jag vunnit en Minimarket-tävling hos coola Linda som driver Affären när de hade modevisning för ett tag sedan, först var det förbestämt vilka kläder jag vunnit men det ändrades och nu har jag fått välja fritt istället. Tänkte direkt att jag skulle satsa på något som jag kommer använda länge, typ sko, väska el ytterplagg. Till slut föll valet på Minimarkets rock Jenny i svart ull. Ganska klassisk men ändå med en intressant form. Den borde dyka upp vilken dag som helst, är verkligen så glad för den här vinsten. Tack tack tack Affären och Minimarket
För övrigt så rear Affären hela sitt sortiment på herrsidan nu, ta en titt....inför jul kanske?!

1 kommentar:

Jenny sa...

Fint namn på fin rock till fin tjej. :)