onsdag 2 oktober 2013

Dagens

Kläder; Jacka/kavaj fr H&M, randig tröja fr COS, byxor fr Tiger och kängor fr Tamaris
Bästa; Vännen som ringde och bjöd ut mig på lunch och BJÖD
Sämsta; Kisens mage....både han och jag hann byta kläder tre gånger innan lunch. To much info, jag vet....men vad fan, jag måste få dela med mig....känner mig traumatiserad...
Godaste; Lunchen på vägg i vägg på delad första plats med min äppel-morot och ingefärsjuice
Inte godaste; Blodpuddingen till middag
Köp; Några gullegrejer till Kisen och en billigbillig tröja till mig...med guldtext och katter på...jojo ;-)
Gladaste nyheten; En bebis har anlänt vårt grannskap....med det vackraste av namn
Ser fram emot; Kvällens premiär på SVT, Von Svenssons kläder Whats not to like liksom, världens roligaste Niklas Källner, coola coola Karin Winther och kläder.
Ser fram emot 2; Badet jag tänker ta efteråt
Ser fram emot 3; Sömn
Morgondagens roliga; Mamma och pappa kommer / Kiddets och min gemensamma kvällsaktivitet på hennes skola

Inga kommentarer: