söndag 21 april 2013

sjok på en söndag

Fick  den briljanta iden att göra en raid i makens skjortgarderob igår, tänkte att där har jag ju flera snygga amningsvänliga (läs magvänliga;-) outfits....det var bara det att jag inte kunde stänga dem....ja men hejsan så bra för självkänslan. Dam you slimfit-skjortor. Observera att jag inser att jag födde barn för mindre än en vecka sedan och det vore omrimligt att vara kvitt bulan så snabbt....men observera också att jag har längtat länge efter mina kläde (och min midja) och därför har rätt att vara lite orimlig. Hur som, jag gjorde det enda rätta, efter Kisens koll på BB igår svängde vi förbi Monki och där inhandlades två sjokiga skjortaktiga klädesplagg. Bla den här grå, helt makalöst skön, sval men ändå lite tung. Tänk hörni, för en vecka sedan började jag känna mig lite underlig i kroppen och innan natten var över hade Kisen anslutit till vår familj. Nu känns det väldigt främmande att han inte alltid varit här.

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Hang on there!!! Du kommer snart, snart få använda dina fina kläder ;D
Kroppen förändras ju lite när man väntar smått så du får ge dig till tåls!! Du är så fin i ditt nyinköp så det så!!!:D