tisdag 9 april 2013

fixerad

Ja tyvärr kan jag inte tänka på annat än bebisen i magen, när den ska komma ut och hur less man faktiskt kan bli....alltså mitt due date har inte ens passerat så det är varken någon fara el speciellt synd om mig. Jag bara vill att bebben ska komma nu och att jag får bli lite smidigare än den pust och stånk-människa jag utvecklats till. Fast i morse när jag lämnat kidsen på dagis och skulle snöra på mig kängorna igen, kände jag mig ändå rätt nöjd när jag konstaterade att jag fortfarande kan stå dubbelvikt och knyta skosnören nere vid fötterna. Det är inte skönt men det går.
Heltight och svart fr H&M, alltså det är inte en kroppsstrumpa ;-) utan en klänning å tights, blusen över är också H&M och jag bär den bak och fram, den är längre bak egentligen och då blir siluetten fin när man har den öppen och som sagt bak och fram. Magen är vid det här laget ganska uppenbar.

4 kommentarer:

Malin sa...

Vet ingen som är så bra på att ha kläderna bakåfram som du! (Idag hade jag i alla fall ajckan ut-och-in, med det knallrosa fodret ut.)

Garderobenmin sa...

Malin - alla ska vi vara bra på något ;-) Ut och in är svårare om du frågar mig. Kommer det bild?

Anonym sa...

Man får pusta och stånka när man är höggravid - massor faktiskt! Och läsa magasin o äta godis : ). Ta hand om dig. Kram fru O

Garderobenmin sa...

FruO - å det är tur det! Kram!