onsdag 24 april 2013

bits and pieces

Dagens; Invigde amnings-tischan från glammom.se (ljuvligt mjuk), över en jeansklänning fr Monki, tights PoP och sneakers fr Margiela för H&M.
Dagens bedrift; Den 4 minuter korta promenaden jag och Kisen gjorde för att ta oss till ett möte på dagis....och sedan hem igen i lätt uppförsbacke. Pjhu.
Dagens insikt; Jag har verkligen opererat mig helt nyligen....all ansträngning är en bedrift och allt medför någon liten (stor) smärta.
Dagens insikt 2; Titta inte på gamla avsnitt av Greys när du nyss fött barn och hormonerna rumlar runt och ställer till det.....speciellt inte dagens repris som handlade om femlingar i kuvös med div hemska fel. Hallå fulgråt.
 Uppknäppbar.
 Stora fickor.


5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Nä.
Tv-program av alla de slag kan framkalla fulgråt.
Jag häpnade över hur lättrörd jag var som postgravid, tjöt över vad som helst!!

Frida sa...

Fin du är, att du ändå orkar klä på dig OCH göra det snyggt. Och nej, Greys är nog ingen bra idé. Jag började fulgråta när maken sjöng Fattig Bonddräng några dagar efter förlossningen ;)

Garderobenmin sa...

Libby - ja verkligen, haha!
Frida - Tack snälla du! Gör jag det inte blir jag ännu tröttare.....typ ;-)

Anna sa...

hej välkommen till mitt jobb!
eller lite så... stora kramar till dig och din mitt och ditt knytte! så himla härligt att se dina bilder - du ser så himla fräsch ut din tuffa trebarnsmamma <3

Garderobenmin sa...

Anna - Ditt jobb är mitt hjälte-yrke, jag avgudar er ska du veta!