torsdag 4 april 2013

Bebis på insidan fortfarande

God morgon! Sovit mer i natt, vilken skillnad det gör. Idag väntar Magdalena på min Mvc på mig, mätningar, vägning och allmän klämning står på agendan. Alltså måste jag gaska upp mig, ta på mig ngt som iaf är rent och täcker magen....har man kommit så långt kan man ju lika gärna lägga till ett halsband och lite rouge så känns ju allt helt plötsligt väldigt party. Tror att jag slår på stort och tar en vända på Åhlens efteråt. Men först ska barnen få frukost och vaggas till dagis. Hur har ni det idag btw?Hej svejs!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bara gött, ska från mormor o morfar t farmor o farfar. Fin tapet som skymtar, i klädgarderoben?

Akaf

Jenny sa...

Vacker som en dag!

Ida sa...

Stort lycka till när det är dags Linda. Kram Ida

Anonym sa...

Åh vad jag är glad att jag hittade till dig och just i rättan tid. Fick syn på din blogg för drygt ett halvårsedan, nygravid och på full spaning efter bra tips på kläder att sno om den stora kroppen med. Har funnit så många sådana hos dig under dessa månader men också så mycket annan inspiration vad gäller kläder och inredning. 3 veckor kvar för mig nu och jag kan känna igen mig i så mycket som du skriver. Stort lycka till nu med våra magar på sluttampen!
//Karolina

Garderobenmin sa...

Karolina - å vilkens fredagpepp jag fick av din kommentar!! Tusen tack! Kul att du gillar min blogg!

Garderobenmin sa...

Karolina - och absolut lycka till till våra magar på sluttapen....sdean tar vi oss an amningskläder och postgravid-stilen! Heja heja!