fredag 22 mars 2013

fredag

Dagens; Klänning fr H&M, scarf likaså, tights PoP, kängor Wera
Dagens irritation; när jag efter att ha åkt in till kontoret onödigt tidigt för att läsa på inför morgonmötet inser att det är flyttat till em och och jag därför inte alls kan hämta kidsen något tidigare alls men hade kunnat ta det mkt lugnare på morgonen. Morr!
Dagens klapp på egen axel; att ovanstående möte som jag varit lite nervös inför gick så bra
Dagens gulligaste; bebiskläderna jag köpte på lunchen, kolla mitt instagram om det skulle intressera
Dagens fredagsmys; enbart tjejerna, med popcorn och jordgubbar
Dagens härliga känsla; när båda mina kids förtrollat tittar på Min stora dröm och det är en tjej som får spela trummor med Josephine fr Sahara Hotnights, båda vill nu ha egna trummor och vara tuff som tjejen på tv. Heja SVT och era barnproduktioner! Älskade även avsnittet med killen som fick sjunga opera med Malena Ernman

4 kommentarer:

Malin sa...

Ja, visst var trummisprogrammet härligt! Och vad fint det är (säger det igen) med tvärrandig mage.

Erika sa...

Nästan exakt så har jag sett ut idag, förutom att min H&M-klänning är blå/svart och så converse på fötterna. :)

Garderobenmin sa...

Malin - härligt är ordet! Tack ;-)
Erika - åh converse-väder....suck. Härligt ;-) Vilken vecka är du i nu?

Erika sa...

Jo, våren har anlänt här till slut. Dock har vi ju milda vintrar så jag går i converse året runt, men de låga luftas bara under den varmare delen av året så nu har de kommit fram. Jag går in i v 32 (31+0) på måndag...det börjar närma sig. :)