tisdag 12 februari 2013

TRIKÅ

Dagens klädsel, inslag av en smula neon. Neongult ihop med grått tycker jag känns snyggt....har oftast svårt för just neon, känns som om jag gjort det redan....typ på 80-talet...och säker någon fler gång. Ser det på andra bloggers och gillar det men får inte riktigt till det på mig själv. Men som sagt, neongult ihop med grått är ok och idag kändes det tom snyggt. Kanske är det mitt undermedvetna som tvingar mig att tycka det, typ - nu är du så god och gillar det som täcker magen. Jag knep den här tröjan igår på H&M, fr Logg. Över har jag min gamla kavak fr Acne och mitt halsband som visat sig vara en riktig outfit-räddare fr Lindex, jeansen är gravidanpassade och fr H&M.

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Snyggt! Har oxå svårt för neon, men man vänjer sig!

Garderobenmin sa...

Tack! Ja jag tänkte faktiskt på dig...för jag tyckte att det var ngt litet av J Crew med tröjan....speciellt när ärmarna stack ut ur kavajen.