onsdag 20 februari 2013

Nya glajer?

Jag har beställt hem lite bågar för testning fr Favoptic, hur kul som helst....och enkelt. Allt hem i lådan, välj båge, pricka ut pupillen på glaset med röda pennan å skicka tillbaka. Mitt recept har de redan sedan tidigare köp. Hepp! Jag vill ha tre par...men det går ju faktiskt inte så det blir till att välja. Inte oväntat gillar jag de stora bågarna bättre....vi får se hur jag väljer.
De krystade poserna är endast ett sätt att undvika för mycket speglingar i glasen ;-)
Lika båge i två storlekar, egentligen tycker jag att den större (nedre) ser coolare ut...på bild, i verkligheten ser jag i ärlighetens namn lite kul ut. I den mindre däremot är jag smokin hot ;-)

 Två snygga bågar, den övre coolare än den undre men båda ganska eleganta och vuxna.
 Alla dessa val i livet....

10 kommentarer:

sofie sa...

Dom nedersta!

Linda sa...

Jag har båge nummer två som jag älskar!!

mis(s)match sa...

JAg gillar mest båge nr 2!

Garderobenmin sa...

Sofie - really?! Ja de är tjusiga!
Linda - just det! Ja de ligger bra till!
Mis(s)match - som jag sa....

Librarybeth sa...

Ja, det var inte lätt alls.... båge 2 är fin, absolut, jag gillar också den sista..

Sara sa...

Dom jättestora är svincoola - dom har jag med fotokromatiskt glas - supersnygga när de är mörka i glasen. Dock använder jag dem nästan aldrig pga stora - men tuffa är de :)

hallinbloggar sa...

Håller också på nummer två!

Rebucket sa...

Nummer ett - solklart!

Garderobenmin sa...

Rebucket - härligt att höra att ngn gillar 1an, det gör jag med, mest tror jag. 1 och 2 tror jag....

Anna sa...

2:an röstar jag på!!