fredag 8 februari 2013

morgonmorr, två surpuppor och en prinsessa

Jaha, hon är tydligen någon slags prinsessa och får springa på modeveckor runt om i världen, kittad så här tjusigt, elegant är en underdrift. Snygg så jag blir lite sur.... Själv har jag brottats med två hostiga surpuppor hela natten, denna eld i baken som mina två små får så fort deras ögonlock öppnas det minsta, upp och igång på två röda. NEEEEJ säger mamma, klockan är 04:25......det är fortfarande natt i mammas bok. SOV! Jag är uppenbarligen inte någon slags prinsessa idag, inte just nu iaf.......kanske får jag ett ryck och överaskar alla....hahaha.

Pic; the always interesting Citizen Couture

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar din rubrik : )! Kan meddela att jag heller inte känner mig så prinsessig för tillfället - får överlåta det till den minsta i familjen som gärna klär sig i tyllkjolar om hon får bestämma och dessutom gärna titulerar sig prinsessa ; ). Hoppas ni får en fin helg och att alla kryar på sig. Kram fru O

Garderobenmin sa...

FruO - haha, skönt att höra att fler känner igen sig. Vår minsta titulerar sig numera som balett-prinsessa ;-)