söndag 10 februari 2013

Husliga saker

Igår köpte jag en kasse med stans absolut fulaste och pråligaste gardiner....på loppis, 30 pix för en kasse kitsch från 80-talet. Idag har jag börjat förvandla detta fula till de allra mest ljuvliga prinsesskjolar till utklädningslådan här hemma. Kiddo har haft sin precis hela dagen, sötare än socker.
Förutom kjolsömnad slängde jag ihop (alltså de bakades i förrgår av rara mor min och mig) semlor och bjöd bästisarna på söndagsfika. Åh detta ljuvliga att få prata med sina vuxna vänner. Fint.

4 kommentarer:

sofie sa...

Piffigt, duktigt, trevligt,gott!

Garderobenmin sa...

Sofie - ;-D

Anonym sa...

Wow - imponerad av både bak och syfix! För övrigt lite avis på att du har en loppis nästgårds -älskar loppis! Kram fru O

Garderobenmin sa...

FruO - jo, ibland imponerar man på sig själv ;-)