fredag 8 februari 2013

fler skrivbordsfunderingar

Hittade ett till skrivbord fr IKEA, superenkelt och det ser faktiskt riktigt elegant ut. Oftast tycker jag att kedjorna liksom inte riktigt kan hålla sig utan lägger till för många detaljer i sin design, men alltså inte här. 299 kronor, galet billigt, i glas och stål. Tror att det skulle bli fint i vårt gästrum, där tänker jag mig ett mindre skrivbord som dubbelspelar som sideboard för pynt, beroende på vem som ska bo där och hur länge.
Inte en enda onödig pynt-detalj - bra där.
Pics; IKEA och Ikeas blogg Livet Hemma

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Riktigt läckert!! Enda aviga jag kan komma på är väl att det lätt blir handavtryck på skivan men designen är fin!!!

Anonym sa...

Mycket snyggt, synd jag bor så nära och inte kommer att använda ert gästrum.

Garderobenmin sa...

Librarybeth - just det, det är därför det ska stå i gästrummet och användas mer sparsamt ;-)
Anonym - ;-D

mis(s)match sa...

Vi har det tvådelade bordet ur samma serie! Nöjd!