fredag 25 januari 2013

Som sagt, kulturtantsprilligt att matcha min randiga rea-klänning fr H&H med halsbandet fr Indiska. Ett halsband som när jag köpte det för typ 8 år sedan inte visste om jag skulle få någon användning för men ändå kändes rätt. Som jag har använt det! Det är liksom lagom knäppt, piffar till något helt basic men kan även funka med andra not so basic-kläder. Jag har förutom att föreläsa om kultur för kultur varit hos min barnmorska idag. Perfekta värden, lågt blodtryck och pigg bebis! Låt oss fortsätta så.

3 kommentarer:

Erika sa...

Ett sånt halsband har jag också, eller ja, inte ett likadant, men ett impulsköp som liksom passar till lite allt möjligt. Pigg bebis här med, är visst disco i magen varenda dag. :)

Unknown sa...

alltså, jag blir lite sugen på att vara gravid när jag ser dig så där snygg. så fin :)

hallinbloggar sa...

Åh,har också det där halsbandet men det ligger i en låda. Dags att plocka fram alltså!