måndag 14 januari 2013

jag vill ha bas

Jag saknar min bas, den är för liten, jag måste vara lite kreativ. Fast idag kände jag mig inte kreativ utan mer desperat så drog jag en snabb runda på H&Ms rea på lunchen och kom hem med två lyckade trikåplagg, en tröja - inte helt olik den nedan och en trikåklänning också pålitligt randig fast lite mer färgglad. Kanske kan jag skrapa ihop en outfit med inspo fr detta senare i veckan.....sjalen från Zara är ljuvlig, den blir nog svårast att hitta i min egen garderob.
Gravidtröja fr H&M. Så stor som min mage verkar bli kommer jag nog måsta krypa till korset och inhandla några riktiga gravidplagg.....även om jag icke gillar rynket i sidan. Icke!

Gravidjeans fr TopShop, ser fab ut men min erfarenhet av TopShops gravidbyxor är att de inte sitter uppe, jag gillar mudd bättre även om jag önskade att dessa skulle funka. Suck, så jag saknar mina jeans varje gång jag är gravid.

Kan jag absolut hitta motsvarighet för i garderoben min.

2 kommentarer:

Erika sa...

Nån gravidtröja har det blivit, men jag klarar mig rätt bra med vanliga, lite längre, toppar och tröjor än så länge. Å mina stickade klänningar. Byxor däremot är kört sedan länge...H&M's modeller med mudd som gäller här med. Är ju nästan halva tiden kvar för mig dock så jag lär hinna växa ur både det ena och det andra. :)

Garderobenmin sa...

Erika - jag brukar klara mig utan så mycket gravidgrejer men inte denna gång tror jag....om jag ska behålla både stil och bekvämlighet så ;-)