torsdag 17 januari 2013

i lappade gravidjeans och stor sjal

Häromkvällen tjatade jag ju lite om basen i garderoben min, bas plus något som sticker ut kan bli intressant. Så här blev det iaf när jag inspirerades av kläderna i det inlägget. Har ni testat att styla en stor sjal bara för att bli snygg på bild någon gång, det är väldigt svårt ;-) Jag kände mig som en fullständig idiot tillslut. Passande nog är det rysligt kallt (tror banne mig att vi närmar oss -25) i min del av landet just nu, så en tunn gigantisk ullsjal var ett mycket bra fynd på H&M-rean häromdagen och ett bra val idag till jobbkavajen. I mitt inspirationsinlägg matchade jag slitna jeans med skinnkängor....det är det alldeles för kallt för här, så det fick bli mina fodrade sneakers istället, de är guld.
 Om jag ledsnar på den som sjal blir den nog en bra bordsduk ;-)
Hela jag är faktiskt kittad fr H&M idag, förutom skorna. Jeansen är gravidjeans och resten för icke-gravida.

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Sjalar, i alla storlekar, är min stora last. Den här ser ut att värma gott. Och har ni 25 minus? Djisus. jag huttrar när vi närmar oss 6-7...!