torsdag 10 januari 2013

gravidmagen - en accessoar de luxe

Härom kvällen var jag varm i skinnet, glad i sinnet och suddig på bild. Okynnes-åt fantastiskt gott kött på en riktig liten juvel till restaurang som svärfar hade luskat reda på. Det kommer några tips vad det lider btw.
Klänningen är ju min nyårsblåsa, fr Monki. Bäst att passa på att använda den medan kulan är fin för när väl bebben är på utsidan kommer inte magen att vara i form för ål-tight på mycket mycket länge....never är troligare. Vad jag gillar mest förutom klänningens osannolika trikå-kvaliteer? Mudden i halslinningen! OCH att halslinningen är så högt skuren.

8 kommentarer:

Librarybeth sa...

Kanonfin är den klänningen på dig.
Jag hade också förmånen att ha badbollsmage när jag väntade mina fyra tjejer. Är nog enda tillfällena jag krypit in i tajta klänningar ...... ;)

mis(s)match sa...

Du är så snygg!!

Anonym sa...

Varför står du alltid på tå?

Garderobenmin sa...

Librarybeth - en får passa på ;-D
Mis(s)match - TACK!
Anonym - Jag blir längre då. Varför är du anonym?

Jenny sa...

Vilken fantastisk mage! Och hela du är vacker som en dag!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åh, du är jättejättefin!

hallinbloggar sa...

Åh, så fin du är. Ser så härligt ut med din perfekta "lilla" mage!

Om du har lust att dela med dig av restaurangtips till resebloggen jag skriver, blogg.resia.se, så får du gärna höra av dig. Skulle vara jättekul att få med dina tips där! Om du är intresserad så maila mig på: margareta.hallin@resia.se.

Anna sa...

aldrig är man så vacker som när magen är precis badbollsstor och smärt, du glittrar verkligen!