torsdag 27 december 2012

Till nyårs

Jag hittade, som tidigare rapporterat, en rolig klänning till nyårsafton igår. På Monki, billig, känns som ett nattlinne fr 70-talet och är hellång. Den är också snortight och grafiskt mönstrad så magen kommer minst sagt vara framträdande. Jag behöver inte addera så mycket mer prilliga detaljer än så men är ändå sugen på några maffiga men ej pråliga smycken.
En gigantisk ring står högst på önskelistan men jag skulle gärna ha något som glittrar ordentligt i öronen också. Den här ringen kommer fr Oscar de la Renta och reas just nu på netaporter.com, snacka om statement-pjäs. Underbar! De maffiga örhängena nedanför hittade jag på theoutnet.com, fr Kenneth Jay Lane. De sagolikt vackra hänget längst ner kommer fr ljuvliga Lily&Rose hos kotyr.se, också riktiga önskedrömmar. 
Tyvärr hinns det ju inte skickas efter nått till nyår nu, så jag kollar av min fina lilla stad och gräver i de egna förråden på jakt efter bling.

Inga kommentarer: