lördag 1 december 2012

Sjögården

 Jag var på ett litet kvälls-event härom kvällen. Ett gäng glada (och tävlingslystna ;-) kvinnor, god mat och dryck och härlig samvaro. Sjögården kan nog vara ett av de mer perfekta ställena att hålla till på om hen är sugen på att få en extra dos mys och öka på sin julkänsla. Väldigt fint, vitt och vackert. Sjögården är både ett bed and breakfast och ett hus som kan hyras för möten, dop och andra kalas. Det går att hyra hela huset i ett helt dygn med alla sängplaster inräknat. Förra julen var det visst en familj som hyrde det för at fira jul. Perfekt om familjen är stor och många är tillresande. Köket på sjögården var verkligen underbart och jag kan tänka mig att det går att fira en riktigt god jul där. Här finns bildkavalkad på allt det vita.
Jag var mörk i allt det ljusa.

 Jag hade en riktig gapskrattskväll - thanks!
Lulligt och gulligt i alla sovrum, alla inredda olika och väldigt fint. Det måste ha varit ett roligt sakletande när svägerskorna Isedora och Carina (som äger och driver) skulle inreda huset. Ett perfekt hus att spendera sin bröllopsnatt i!

Inga kommentarer: