måndag 12 november 2012

Önskelistan - 12

 Dagens önskning blir lyxiga produkter från ett av mina favoritmärken Clarins. Säljs ju både här (Åhlens) och där och tex här kan man klicka hem det ända till dörren. En fin liten dosa med fyra fina mineralskuggor tex, här i färgsättning som kallas Nude men det finns ju massor med fina.
 Min askungekräm Beauty Flash Balm är helt obeskrivligt bra och nu behöver jag påfyllning.
Rengöring och en mild peeling i ett, den här har jag också testat förut, its löövley.

3 kommentarer:

Malin sa...

Tror att du ska leta efter ett Femina-erbjudande som cirkulerar just nu!

Garderobenmin sa...

Malin - Tack för tipset! Men är redan prenumerant.....

Jenny sa...

Ska spana efter den där Flash-krämen på en flygplats nära mig. Känns ju som att den är som gjord för mig ju :)