torsdag 8 november 2012

dagens och en lång lista


Hittade listan hos DeniseR.
  1. Förnamn:-
  2. Efternamn: -
  3. Smeknamn: Liten, mamma ;-)
  4. Beroende av: familjen, kontraster, bilder
  5. Hur imponerar man på dig? Intelligens med humor
  6. Brukar du skratta för dig själv? Om jag läser el hör på ngt roligt så....inte bara hur som helst utan orsak...
  7. Var bor du? Härnösand
  8. Trivs du där? Oh yes!
  9. Vad saknar du: Min midja....vänner som inte bor här
  10. Är du blyg?: Nope
  11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja...fast jag tror inte att hen kan fatta att det är kärlek vid första ögonkastet...intresse och lust däremot.
  12. Är du nöjd med ditt liv: Ja
  13. Är du bortskämd: Med lycka
  14. Vad är det värsta du vet? Snålhet, småsinthet, bord som luktar sur disktrasa, när folk säger ja men låter som nej
  15. Har du bra vänner och äkta vänskap? Oh yes
  16. Vad är det finaste du fått? Barnen
  17. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett nytt tak, ett par loubotuins och ta med mig Maken till Rom och storfamiljen till ett hus på Mallis.
  18. Nämn något som gjorde dig glad igår: Att shoppa födelsedagspresent med kidsen till Maken.
  19. Vad gjorde du kl 08 imorse: Loggade in på jobbet
  20. Vad gjorde du för 15 min sedan: Laddade in bilder från kameran
  21. Det sista du sa högt: tack
  22. Det senaste någon sa till dig: Ok?
  23. Vad har du druckit idag: Kaffe, te, bourbon-lagrad julmust och mineralvatten
  24. Vad var det senaste du åt: Gräddtårta med färska hallon
  25. Vad var det senaste du köpte: Lunch till Maken och mig
  26. Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå
  27. Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och klart
  28. Godaste glassmaken: Pistage
  29. Sover du tungt: nej inte alls, sömn är inte min bästa sport
  30. Drömmer du mardrömmar: det händer. oftast stressrelaterade och alltid på samma tema.
  31. Trivs du med ditt jobb: Ja
  32. Favoritklädsel: slapp och cool
  33. Favoritlåt just nu: Mando Diaos Strövtåg i hembygden, där de sjunger Fröding. Lyssna!
  34. Vad ser du om du tittar till höger: Min kamera, en olja målad ev en kär vän som jag tänker extra på ikväll, Maken....och lite stök
  35. Vad gör dig glad just nu: Livet
  36. Vad ska du göra härnäst: Bada med Maken
  37. Höger eller vänsterhänt: Höger
  38. Humör just nu: Nöjdtrött
  39. Favoritgodis: Lyxig choklad, winegums
  40. Kläder just nu: Mysbyxor fr PoP, collegetröja fr Monki, stockade sockar
  41. Sommarplaner: Dra en ny liten en i barnvagn, resa med gänget till ngt fabulöst ställe i Europa
  42. Hur många kuddar sover du med: Tre i sängen är mina men jag sover bara på en.
  43. Spelar du något instrument: Tyvärr nej
  44. Morgon eller nattmänniska: Älskar att vara uppe sent, men gillar morgonen också om natten varit bra. En perfekt dag får jag sova en stund på dagen istället.
  45. Vad är viktigast för dig: Familjens lycka och friskhet, mig inräknad.
  46. Är du kittlig: Ja
  47. Snarkar du: Nej
  48. Äckligaste insekten: gillar i regel inte kryll men har inge problem med en och en insekt.....tycker dock att kangeroer och harskrankar är äckligt onödiga.
  49. Längtar du mest efter just nu: Frisk och stark rygg, semestern till solen efter nyår och weekenden med Maken i Åre tidigt nästa år.

Inga kommentarer: