fredag 31 augusti 2012

pjuhh

Men herreminje vilken lång och regnig fredag detta var. Jag har hojat runt mellan dagis möten, fler möten och lite annat. Blöt trots dubbla regnkläder och stövlar. Att kasta av sig dagens och hoppa i en bra mycket slappare kvällens var pure plesure. Att min rara mor och far kom med bullar och sällskap var  räddningen. Nu sitter jag i soffan, lite som en överkokt grönsak, och kan liksom inte förmå mig till att släpa mig i säng. Det är ju sådana hinder att överkomma, sminka av sig....borsta tänderna...klä av sig...näe, jag sitter nog här å segar lite till.
Jobbjaget premiäranvände ullklänningen som jag fyndade på COS-rean i början av sommaren, den kommer att vara fantastisk i höst och vinter. På fötterna mina herriga fr VOX och i öronen mina finaTeardrops av Ellen Holvik.

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Så fint med svart! Underbar klänning!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - fint men svårt att fota.

Anonym sa...

Det där skulle till o med jag kunna inspireras av till jobbet ;-) klädkod o så vettu

//Akaf

Unknown sa...

åh så fin!!!

Garderobenmin sa...

Akaf - precis, den är klockren! Skjortkrage fast slapp.
LindaK - tack! ;-)