tisdag 17 juli 2012


Vännerna väntades in igår ca middagstid. Menyn fick bli rökt fisk av olika kvalisort och en fransk potatissallad à la moi, inget värme eller tidsberoende. I Barsta fiskeläger här i Nordingrå finns en fisk-kiosk och där shoppade vi middagen och passade på att äta lunch på lokal. Dagens utflykt, nytta med nöje. Det blev rökt sik och öring, rackarns enkelt och gott. Vännerna fr Gbg anlände, det vita vinet var iskallt och vi pratade utan svårighet bort hela kvällen å lite av natten. Jag lunchade i byxor fr H&H, jeanströja fr Lindex och jacka fr Tenson. Skor fr Vagabond och väska fr Palmgrens.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Lovely! Har hunnit läsa ifatt och njutit av sommarbilder!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - Tack! Själv har jag det dåligt med uppdateringen så länge jag befinner mig i sommarhuset....är på blixtvisit i stan idag och försöker kolla läget bland nät-vännerna så mycket jag hinner ;-)