onsdag 4 juli 2012

Kotyr.se, det lilla extra

Jag har varit ett fan av kotyr.se ganska länge nu och tjatar om det både här och där. Så, vad är det som är så bra då? Jo förstår ni, servicen är på topp, snabba svar om jag undrar något, alltid så vänliga och rara. Själva web-shoppen är snygg (nog så viktigt) och lätt-navigerad och framförallt den är inte överfull med stuff. Ett väl utvalt sortiment där allt känns kvalitativt och jag inte behöver sucka över att det finns 43 sidor med toppar. Kanske en konstig grej att gilla med en shop, att det inte är för mycket saker att välja på men hur som så är det något jag gillar. Det känns som sagt noga utvalt och exklusivt. Beställda varor kommer snabbt, vackert inslagna och ofta med en personlig hälsning från tjejerna själva. Fånigt kanske men det känns värt mycket. Denna gång fick jag dess utom en liten sommarpresent, ett nytt lack! Va! Så himla rart. Tack kotyr.se!

Inga kommentarer: