måndag 9 juli 2012

Framför en skottkärra....

....har jag nog aldrig fotat dagens tidigare ;-) En händelserik dag! Vi har haft besök av både grodor och en liten ödla, kollat in våra galna myrbon under stenarna vid hällen både en och två gånger (Kiddo är mkt intresserad) och Kiddet hade närkontakt med en humla som inte alls var sugen på det...inte Kiddet heller faktiskt. Förutom alla äventyr på gården gjorde vi oss en tur in till Nordingråvallen.....typ centrum i Nordingrå. Vi gjorde järnaffären, mataffären och handelsträdgården...allt man kan tänkas behöva. Jag shoppade i rött linne fr Monki, shorts fr H&M, sandaler fr Bronx och jacka fr Tenson.

1 kommentar:

Frida sa...

Alltså, jag funderar alltid på om du känner familjen Kjellberg som också har stuga i Nordingrå. De är goda vänner till mig och jag har haft förmånen att hälsa på där några gånger. Det är så himla vackert!!