lördag 5 maj 2012

en rekommendation

 Idag blev det som sagt en sväng på stadens gator, några söta klänningar och ett par glittriga skor senare var vi hemma och jag kunde starta dagens egentliga projekt - min första egna tapetsering...huga så kämpigt. Väldigt kul men rackarns så svårt. Jag har genomlidit helvetets alla kval mina vänner....varför finns det så många rör, uttag och anan skit i ett rum. Ge mig raka enkla väggar i normal takhöjd....och utan fönster. Jag menar, jag är typ en och en halv meter lång och tapetserar där takhöjden är typ tre meter....svårt. Vi pratar om något annat. Min nya klocka tex! Till alla tågresenärers glädje har det öppnat ett Designtorget på Centralen i Sthlm, där hittade jag min nya fina. Ett kap. Man köper armband i valfri färg och likadant med urverket, jag valde vitt på vitt. Men det finns verkligen massor att välja på. Under 400 kr för en klocka som känns cool - det betyder kap. Sara (här i stan), jag tänker att din handled skulle se snygg ut med ett sånt här nummer!
multi

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag hör dig! Vilken färg föreslår du? :)

Librarybeth sa...

Toppensnygg ju!!!