tisdag 29 maj 2012

en lördagskväll på lokal

I lördags, efter bubbelhäng på bästisens balkong piffade vi oss lite lagom och drog ner på stan för en sen middag på Puta Madre, stans bästa mexikanska häng.
Jag fick äntligen inviga sidenbrallorna fr Marni at H&M, till det hade jag en gammal och sällan använd blus fr FilippaK som är öppen i ryggen, så den pimpade jag med en spetstopp, väska i metall fr Jennie Wierdo och pumps fr H&M.
Göteborg var höljt i sagoskimrande skymningsljus och vi kunde låtsas att alla kvällar hädanefter skulle kännas precis som denna. På Puta Madre var det rött, gött och varmt, super-rar personal klädda i 20-tal och en ägare som minglade runt mellan borden i hatt. Hur fint som helst.

Tequila fanns att välja på, i parti och minut men vi hoppade den helt och hållet.....jag är inte dum på det sättet ;-)....fortfarande.
 Iscensatt måltid - best of the best.
Bubbel i bästa sortens glas. Fin kväll som vi avslutade på Magnus och Magnus innergård, trevligt häng snobbig bartender....fast han önskade oss en trevlig kväll mitt i snobberiet, haha.

8 kommentarer:

Sara sa...

Aaa! Jag är AVUNDSJUK! och är det Väskan du har på axeln...?

Librarybeth sa...

Åh, en sån fin kväll! Och du var mycket chic!!!

Librarybeth sa...

Ett litet ps, måste bara säga; jag verkligen GILLAR din blogg.
Så.
god natt.

Garderobenmin sa...

Sara - Du skulle varit med! Väskan it is, tack vare dig kommer den ut å luftar sig ;-)
Librarybeth - Tack och TACK! Dito.

YF sa...

Kommer att leva på denna helg hur länge som helst! Lovely!

Att ha det gott sa...

Superfin

Gunilla sa...

Underbara byxor! Och extra snygg i håret är du också! :)

Garderobenmin sa...

YF - Lööövely!
Att ha det gott - Tack! ;-D
Gunilla - visst är det fina! Bra gjort H&M.