onsdag 9 maj 2012

bada badkar

Innan Maken och jag blev.....ja då sa man väl ihop, så mailade vi ganska frenetiskt i ett par månader. Tack vare det så vet jag precis när jag bestämde mig för att han var killen för mig. I ett av alla mail skrev han nämligen "men det vet ju både du och jag, att badar badkar det gör man bäst två"....haha, vilken snubbe va! Hur som, badkar var och är min grej och en brunögd sötnos som tycket likadant kunde jag inte kasta bort och typ en månad senare hade han friat för första gången. Badat badkar ihop har vi ju således gjort otaliga gånger, stora delar av vår livsplan har diskuterats fram i badet. Nu har vi äntligen ett badkar igen, alldeles nytt och lite extra stort, inkaklat med plattan voltaire fr marrakechdesign.se.

9 kommentarer:

Mashalasmycken sa...

Sååå snyggt och mysigt :D

Garderobenmin sa...

Mashalasmycken - Tack! Kul att du gillar det, vi är supernöjda.

mis(s)match sa...

Fräckt!! Själv hatar jag bada badkar, konstigt nog...

Garderobenmin sa...

Mis(s)match - det brukar liksom vara endera eller ;-)

Anonym sa...

Wow - coolt badrum! Och tapeterna i bibblan var ju fantastiska! Så kul att få glimtar på hur ert hem växer fram : ). Kram fru O

Jenny sa...

Men jösses vad fint! Superflott!

hallinbloggar sa...

Wow, så snyggt! Även om jag inte badar superofta så är det skönt att ha när andan faller på!

Librarybeth sa...

:D härligt - det blir bra för er!!!

Anna sa...

gah vad fint!
både er historia och badkaret!