måndag 26 mars 2012

ett riktigt klipp på fredag....men ändå en alltid närvarande brasklapp

Jag tänker att kanske måste något mer än en toppning till för att få ordning på "höet" som min dotter så kärleksfullt kallar mitt hår. Kanske är en lång page vägen (den fega;-) att gå. Tre bilder ska i så fall kombineras till en. Den första för att jag fortfarande har en lugg att ta hänsyn till, den andra för att längden verkar vara perfekt, den tredje för att jag vill kunna ha lite rörelse i håret.
Jag googlade lång page och alla bildträffar jag fick var med blonda 12-åringar....eller kanske inte riktigt, men ni fattar känslan när man sitter och inspireras av Olsen-systrarna....måste undersöka detta närmare och hitta bättre förebidler så att jag inte drabbas av en åldersnoja när jag ska visa frisören mina inspirationsbilder ;-)
Hello purky cheeks liksom.

3 kommentarer:

mis(s)match sa...

all 3 snygga, men har du tittat på Elin Klings nya frille?? Det kanske vore nåt, mellan mörkblond och ljust blond med liv i...

Garderobenmin sa...

Har kollat in den, hon är ju alltid snygg men jag vill nog bli riktigt ljus igen och ett riktigt klipp är long over do ;-)

Jenny sa...

Kind-chocken! Måste ju gå att hitta några andra pagiga typer... :-)