onsdag 28 mars 2012

- 20 cm, många nyanser ljusare! Mycket gladare än jag ser ut ;-D


18 kommentarer:

Maria J sa...

Jättesnyggt! Gillar verkligen både längden och färgen, faktiskt lite inspo för min egen klipptid om ett par veckor.

Anonym sa...

Vakker, vakker, vakker og utrolig kledelig:)

Kära Syster sa...

Du är hur snygg som helst! Perfekt nyas, jag önskar att jag kunde vara blond...

/Anna

Garderobenmin sa...

Tack så mycket!!!

Anonym sa...

Supersnyggt! Och snygg kjol i förra inlägget - vill också ha! Kram fru O

hallinbloggar sa...

Så fint med det ljusa!

Att ha det gott sa...

jätte FINT

tina sa...

Verkligen jättefin!

mis(s)match sa...

Så himla fin, såväl längd som färgen!

Jenny sa...

Men Gud vad snygg! Superfin färg och superfin klippning.
Hmm, bäst jag blonderar mig innan slutet på april ;)

Garderobenmin sa...

Oh så glad!!! Tack!

Rosie sa...

Jättesnyggt och superfräscht!

Anonym sa...

Håller med alla andra. Superfint. Verkligen perfekt färg!

Sara

Marre sa...

Superfint ju!

Marre sa...

Superfint ju!

Librarybeth sa...

Men så fin du är!!! Passar dig utmärkt!!! Skrattade gott åt dina kommentarer åt när du googlade på bilder inför klippningen!!! Och så fina bilder fr din helg m familjen!!!

Vesnas vardag sa...

Påminner mig om att jag behöver en klippning. ;) Superfin är du. :)

Linda K sa...

fab fab fab!