måndag 20 februari 2012

en lista

1. Vilken färg finns mest i din garderob? Svart tror jag, älska svart
2. Vilken typ av plagg köper du helst? Jag var alltid en topp-tjej, nu mer en periodare...just nu knappt nått
3. Vilken typ av plagg köper du (för) sällan? Underkläder och baskläder. Friluftskläder enligt Maken ;-)
4. Vilken typ av plagg har du svårast för att hitta i rätt storlek? Byxor och jackor/kappor
5. Vilken typ av plagg köper du onödigt mycket? inga
6. Vilka plagg ger du aldrig bort? Farmors dräktjacka, mina smycken, min bröllopsklänning...om det inte är till döttrarna iof
7. Vilket plagg har funnits längst i din garderob? En randig bomullströja av märket tuffer, fr åk 4 tror jag
8. Vilket plagg är nyast? En fin skjorta full med små kaniner fr h&m
9. Vilket plagg älskar du mest av alla? Farmors dräktjacka, mina Pradaskor,
alla smycken Maken gett mig, det mesta som han gett mig är favoriter faktiskt, trenchen, Hermésscarfsen, alla skor. Bra smak den där snubben.
10.Vilket plagg saknas just nu i din garderob? Snygga vinterskor, en skinnjacka och en klassisk randig tröja fr Commes des Garcons.....och den grönmönstrade klänningen och de ankelkorta byxorna fr Marni at H&M-kollektionen ;-)

Inga kommentarer: