måndag 13 februari 2012

Det omöjliga i att fota svarta kläder inomhus på vintern! Men att mina boots är snygga och slitna syns ju iaf. Att klänningen fr H&M är tunt stickad och har en fin rynk-volangdetalj nertill får ni föreställa er. Makens klocka utanpå ärmen.
Annars springer jag mest gata upp och ner i den här stan, det ska bli skönt när mars kommer och jag bara ska ha ett jobb och för tillfället försöker jag småkolla lite på svenska top model medan jag bloggar och om ni undrar så är det plågsamt. Plågsamt! Varje gång någon av de små fröknarna öppnar munnen för att sälja in sig själva (det är avsnitt 1) så vill jag klia mig i ögat med en gaffel för att tappa fokus på tvn......som en olycka man inte kan titta bort från. Hua.

2 kommentarer:

Anna sa...

undrar varför jag aldrig har klockan utanpå tröjan, det är ju så fint!

Garderobenmin sa...

Anna - så enkelt trick att det blir för lätt.....ser inte skogen för alla träden å allt det där ;-)