onsdag 18 januari 2012

Photo a day - 18
Something I bought
Något jag köpt

Lite krimskrams blev det idag, jag sprang genom vårt Åhlens på lunchen och såg att de börjat med sin halva priset på reapriset-rea. Då kan man snacka kap, mest plockade jag på mig kläder till kidsen, tröjor, koftor och klänningar för 20-40 pix. Men jag köpte även en rosa glas-flamingo! som kiddet trånat efter varje gång hon sett den, den ska hon få i inflyttningspresent när hennes nya rum är klart. Blir toppenkul att ge henne den! Köpte även lita andra skrattretande billiga grejer, fina blomkrukor (som brukar vara irriterande dyra i vanliga fall), ljuslyktor, en pyntig flaska till min klädkammare.....kul grejs liksom.

2 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Bra fyndat! Den rosa flamingon är sådär härligt kitchig att man gillar den fastän man inte borde. Även om man inte är ett litet Kiddet! :)

Garderobenmin sa...

Mikaela de Ville - precis! Vill hon inte ha den tar mamma den ;-)