onsdag 11 januari 2012

Photo a day - 11
Where I sleep
Där jag sover

En bra natt ligger vi alla kvar på samma plats när vi vaknar som när vi gick och la oss....ofta är det inte så, ofta byter alla plats så ingen vaknar där de somnade. Som hela havet stormar....fast inte lika kul. Men när vi sover bra så är nätterna ljuvliga, jag älskar vår säng och bäddar bara med lakanset jag tycker är fina. Just nu randig bomull från Åhlens, så mjuka att det känns som om de är sydda av en gammal pyjamas. I dessa dagar är hela vårt hem en smula kaotiskt men när det är fint så har det sett ut så här i mitt sovrum. Dit kommer vi aldrig igen just i denna lägenhet, lite sorgligt kanske, men istället blir det ett helt nytt sovrum, konstruerat bara för oss och vårt tycke å smak. Inspirationen för det nya rummet kommer från lyxiga hotelrum och andra sobra miljöer. Ni ska få se när det finns något att se!

2 kommentarer:

Anna sa...

vet du, ditt förra sovrum ligger i min inspo-mapp! för den fina asken med smycken man har på sig när man lägger sig, så ser det ut hos mig med nu. hela ert rum är finfint!
men vårt är fortsatt ganska sorgligt...

Garderobenmin sa...

Anna - vi sover fortfarande där men i flyttkaos....kul att du inspireras!!! Vänta bara till nästa sovrum är klart!!! ;-)