onsdag 30 november 2011

Onsdag - grönt

Lite inspirerad av Consuelos coola styling igår, grå tröja fr Weekday, grön klänning fr Monki och kängor fr softwalk.
Runt halsen ett konfirmationssmycke som jag tror att jag fick av mormor, grön malakit och silver. Jag har precis ny-upptäckt att det faktiskt är väldigt snyggt. Lite förenklad art nouveau.

Nu är det jag som sätter igång att laga mat inför lördagens julfest, den årliga traditionen....tror att vi är inne på nionde året. Det blir nog väldigt trångt här på lördag....men party! Nästa år har vi lite mer gott om plats i våra rum i fil ;-) Älska Härnösand och alla vackra hus!

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Det var ett vackert smycke. Bra att du har återupptäckt det. Så kan det vara ibland. Man har liksom inte tänkt på att något faktiskt tilltalar en och så har man glömt av det! Finfin outfit... vill också....

mis(s)match sa...

Vilket hänge!!

Anonym sa...

Jag säger som jag tidigare sagt: ingen fest kan slå den 2005! Det tycker iaf både jag och maken : ) Kram fru O