måndag 21 november 2011

35års kalas


Väl hemkommen från vårt härliga dygn la vi i en högre växel och roddade kalas. Makens marockanska saffran och citrongryta på spisen, mina bordsdekorationer på bordet, en uppsjö av levande ljus och en übersnabb tillfixning av lägenheten så var vi redo för stora delar av hela familjen. Underbart!
Jag invigde ett budgetfynd från H&M som jag fann för ett bra tag sedan. Kostade 30 pix! Jag känner mig lite skir och fransk i den....och lite som Jenny Schechter i L word ;-) Shortsen är också H&M, likaså pumpsen och strasshalsbandet var gammalt redan när jag köpte det för länge sedan.
Både jag och maken fick fantastiska presenter, fantastiska! Tack!
Både scwartswald och prinsess trängdes på dessertbordet, från Tullportens konditori - det bästa!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Så fin blus! Förstår vad du menar med franskt! Och tårta! Det är aldrig fel!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - Visst är den söt! En sån där knäppgrej som man ser på galjen å tänker Nä aldrig...men n'är man provar inser man att man är ngt fint på spåren ;-)