onsdag 5 oktober 2011

ONSDAG

Jag har kännt mig frusen de senaste dagarna, tröttan såklart men också mitt kontor som är som en vindtunnel. Då passar min svarta städrock med volanger fr Rodebjer perfekt....nej såklart är det en klänning men den är lite städrockig i känslan. Hur som, jag älskar den och den är sydd i dubbelt tyg så den är varm och skön. Den frilliga kragen passar så fint till mina svarta örhängen av Ellen Holvik, som också känns lite frilliga.....you know ;-)
Jeansen fr Lindex och boots Musling.

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Så fin på dig! Städrocksklänningar rockar - iih va vitsig jag är nu då ;)

Jenny sa...

Mycket snyggt! Tror jag måste ha lite fler klänningar i mitt liv :-)

mis(s)match sa...

Fin klänning!!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - Tack...å haha ;-)
Jenny - ja det borde du!
mis(s)match - tack! en favorit.....som det mesta i garderoben ;-)