torsdag 15 september 2011

Top of the morning to you! Min arbetsvecka på det betalda jobbet är slut, jag och kidsen är lediga idag, känns underbart att äntligen ha en ledig dag i stan. Tror att vi ska ta oss en promenad till Erikshjälpen idag, köpa nya vattenfärger och kanske ett fia med knuff....så nu vet ni det ;-)
Två fina stassar som jag hittat på webben och sparat för inspiration! Väldigt snyggt med bylsig och vardagsaktig tröja till ngt mer dressat, tåls att klura lite på. Bilderna är från två för mig nya upptäckter. Den övre fr streetfsn.com och den nedre the-northernlight.com, en stilsäker donna som jag tror är norsk men bor i London och mode-globetrottar runt i världen. Snygg hur som helts.
Pics; streetfsn.som, the-northernlight.com

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Snygga outfits! Jag har oxå precis ramlat in på The northern light (via Filippas).

Garderobenmin sa...

mis(s)match - visst är de! Jag tror jag hittade dit via hannaojon.com....