söndag 25 september 2011

Lång söndagslista


Hittade en lista hos webbens raraste blogg, damernasvarld.se/emma


Vad är den äckligaste mat du vet? Fläskkorv och rotmos

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet) Mitt jobb som konstnärlig ledare/curator i Göteborg är min stora bedrift och svårighet, där genomförde jag (tillsammans med de bästa) många projekt som jag är både glad och stolt över. Utställningarna Vintage, Drottninglandet och alla Ny Nordisk-utställningarna tex. Klarade mig även igenom tre bokprojekt där jag var ansvarig, det känns stort nu, att se sitt namn på böcker.
Vad ångrar du i livet (om något)? Kanske att jag borde gett upp vissa grejer tidigare när jag var yngre men egentligen tror jag inte på att ångra, onödigt liksom. Summasumarum är väl att man är den man är pga av allt.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv? Inget bra svar där....kanske någon annan kan svara ;-)
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter? Varma och snygga ;-)

Vilket är ditt dyraste klädesplagg? Mina skor från Prada skulle ha varit rysligt dyra om jag inte köpt dem på outlet. Köper i princip aldrig dyr-dyrt till fullpris...jag är en kap-shoppare.

Har du någon oanad talang? .....eeh, men hallå ngt måste jag ju komma på....jag är händig och mycket starkare än jag ser ut.

Vad gjorde du i helgen? Hängde med Make och Kid i Åtvidaberg

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan? Schemalägga ett program, göra 5 olika affischer, skriva en presstext, få till en lunchträning och jobba extra snabbt så vi kan åka till sommarhuset vid lunch på fredag.
Vad har du på dig just nu? Bekväma resekläder, jeans och slapp tröja och en poncho

Senaste låt du lyssnade på? Helgen har varit musikfri....så jag minns inte

Bästa skönhetsknep? Sömn, rouge och sätt upp håret

Vilken klädstil tycker du är hetast på män? "Ung gubbstil", snygga klassiska skor, rock....påkostade ytterplagg...lite engelskt klassiskt

Vem saknar du? Mina tjejer i Stockholm och gänget i Göteborg

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska? Långt liv i lycka
Vilka tre personer inspirerar dig mest? Många men om jag ska välja tre nu får det bli min man och mina två Saror....lika mycket fast på olika sätt

Bästa filmen nånsin? St Elmos fire.....;-)

Bästa boken nånsin? Den vidunderliga kärlekens historia

Vilka tidningar läser du? alla!

Vad önskar du att du var bättre på? Skulle gärna kunna spela ngt instrument
Är du religiös? Nej

Vad är din största rädsla? Nej sånt vill jag inte skriva ner

Vad är det elakaste någon sagt till dig? Sånt ägnar jag heller inte tid och bokstäver åt
Om du får barn vad ska du döpa dom till? Been there done that
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken? ....eehh, en röd? Hahaha
De tre finaste sms du fått i år? Säkerligen från vänner som sagt rara saker....och från andra vänner som rapporterat om nyfödda kids.

Inga kommentarer: